Zou de XS4ALL-helpdesk dommer aan het worden zijn?
vrijdag 2 november 2012 om 15:35
De blogpost die op deze plek stond, leidde tot verhitte commentaren. Commentaren waarvan steeds meer mensen vroegen ze te wissen.
Omdat er ook anderen, zoals ranx@hacktic.nl zijn, die sterke voorstanders zijn van een Open Discussie, heb ik de tekst zo veel mogelijk geanonimiseerd en alhier gearchiveerd.
Verder discussieren, prima, hou het netjes en inhoudelijk: elke bijdrage die gescheld of teksten als "spring voor de trein" bevat, wordt gewist.
Bedrijven doen er goed aan elk jaar een "dag van de Helpdesker" in te stellen. Gebleken is weer opnieuw hoe zwaar het werk is en hoe weinig men zich gewaardeerd voelt.
Een beroepsgroep met zelfvertrouwen kan tegen een beetje kritiek. Maar mijn kritische punten lijken wel een beerput te hebben opengetrokken.
Als ik had geweten dat de blogpost zo'n effect zou hebben..... <peins, pieker>Ehhhhm... Tja.....</peins, pieker> Ja, dan had ik 'm ook geschreven. <knuffeltaal>Misschien met iets meer knuffeltaal ;-)</knuffeltaal>
Jolie, 8 november 2012, 21:58